Księga znaku (brand book). Biblia Twojej marki czy kolejny niepotrzebny dokument?

Czy wiesz, że nawet perfekcyjnie zaprojektowane logo to dopiero początek drogi do sukcesu Twojej firmy? Poza tym, że ładnie wygląda musi też być umiejętnie wykorzystywane – w innym wypadku narobi więcej szkód niż pożytku.

Dowiedz się czym jest brand book, z jakich elementów się składa i co zyska Twoja firma, gdy go wdrożysz, a następnie sumiennie będziesz korzystał z tego dokumentu.

Przczytaj artykuł

Skuteczna kampania marketingowa z małym budżetem? To możliwe!

Bez względu na to, czy dysponujesz małym, czy ogromnym budżetem marketingowym, jesteś w stanie przeprowadzić skuteczną kampanię wizerunkową lub sprzedażową.

 

Czego dowiesz się z artykułu?

  • Jak przygotować i przeprowadzić kampanię marketingową, nie mając dużego budżetu?
  • Jak stworzyć strategię kampanii marketingowej?
  • Jak wyłonić odbiorców kampanii marketingowej?
  • Jaki content stworzyć dla różnych etapów lejka sprzedażowego?
  • Jak dystrybuować content, nie dysponując dużym budżetem?
  • Co robić, by nie przepalać budżetu?
  • Dlaczego mniejszy budżet marketingowy może być lepszy od dużego?

Przczytaj artykuł

Od czego zacząć projektowanie serwisu www – 6 praktycznych wskazówek

A więc podjąłeś decyzję — pragniesz stać się właścicielem serwisu lub sklepu internetowego. Gratulujemy, bo jeśli okaże się, że masz smykałkę do prowadzenia biznesu w sieci, już niebawem możesz zasilić grono osób o bardzo zasobnym portfelu.

Zanim jednak zlecisz zbudowanie serwisu www profesjonalnej agencji, koniecznie powinieneś zastosować się do 6 porad, które prezentujemy poniżej. Dzięki temu będziesz spokojny, że wykonawca dobrze zrozumiał Twoje plany na podbój sieci.

Przczytaj artykuł
Załaduj więcej
Rozpocznijmy projekt